Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 27 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Podnikatelský záměr "Import z Asie"
Le, Hung ; Němeček, Petr (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zaměřuje na podnikatelský záměr nově založeného podniku, který poskytují služby v oblasti mezinárodního obchodu. Obsahuje základní informace o tvorbě podnikatelského záměru. Analyzuje jak makroprostředí, tak mikroprostředí pro podnikání v České republice. Na základě výsledku analýz je zpracován podnikatelský záměr.
Návrh marketingového mixu
Nová, Lenka ; Paschkeová, Judita (oponent) ; Novák, Petr (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zaměřuje na vymezení marketingového mixu ve vybrané firmě a její zákazníky. Specifikuje, co je správný marketingový mix a jak má vypadat spokojený zákazník. Srovnává teoretické poznatky se skutečností. Obsahuje návrhy na zlepšení spokojenosti zákazníků, které přispívají k rozvoji a zvyšování úspěšnosti firmy.
Marketingová strategie firmy El-Port
Kořenek, Martin ; Nejezchleb, Lubomír (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na oblast marketingového plánování a klade si za cíl navrhnout vhodnou marketingovou strategii pro firmu El-Port. V první části jsou uvedena teoretická východiska marketingu a dále postupy pro návrh marketingové strategie. Druhá čast práce je zaměřena na firmu El-Port, konkrétně jsou zde uvedeny základní údaje a popis činnosti firmy. Dále je v této části provedena analýza současného stavu, která slouží jako podklad pro návrh marketingové strategie. Výsledný navrh marketingové strategie je obsahem závěrečné části práce.
Návrh marketingového mixu
Nová, Lenka ; Slíva, Martin (oponent) ; Novák, Petr (vedoucí práce)
Diplomová práce se zaměřuje na vymezení marketingového mixu ve společnosti p.k.Solvent s.r.o. a její zákazníky. Specifikuje jednotlivé složky marketingového mixu, analyzuje okolí společnosti a obsahuje marketingový výzkum spokojenosti zákazníků. Srovnává teoretické poznatky se skutečností. Obsahuje návrhy na zlepšení spokojenosti zákazníků, které přispívají k zvyšování konkurenceschopnosti a vyšším ziskům společnosti.
Analýza efektivity marketingové strategie a její další využití ve výrobní firmě
Wiener, Marek ; Veselá, Jitka (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Diplomová práce obsahuje základní analýzu marketingové strategie výrobní firmy a následně návrhy na její zlepšení. Práce je rozdělena do dvou hlavních částí. První část je věnována současnému marketingu, která obsahuje srovnání finančních a lidských zdrojů. V druhé části je popsán návrh marketingové strategie a její implementace. V diplomové práci je zmíněna i optimalizace výrobního systému. Cílem práce je nastavit marketingovou strategii tak, aby se zvýšil prodej, zisk a zároveň se definovaly náklady na marketing firmy. Výstupem práce je odhalit silné a slabé stránky, příležitosti, hrozby a podrobné kroky, které mohou obsahovat nejen finanční a lidské zdroje, ale i schopnosti a know-how společnosti. Práce má poskytnout ucelenou formu současné marketingové strategie a podrobně popsat její funkčnost.
Podnikatelský plán
Kalás, Jakub ; Putnová, Anna (oponent) ; Veselý, Josef (vedoucí práce)
Bakalárska práca je tvorená s cieľom zhotoviť podnikateľský plán, ktorého predmetom je založenie spoločnosti pôsobiacej vo výrobno-obchodnej sfére. Práca definuje základné, ale aj širšie skutočnosti a okolnosti vzniku spoločnosti ako po právnej tak po manažérskej a technickej stránke. Tieto pojmy, požiadavky a plány budú podniku slúžiť k jeho vzniku a následnej realizácií. Obsahom sú analýzy stavu, výpočty a kalkulácie spolu s návrhy na riešenia, ktoré pomôžu podniku realizovať sa a vyvíjať sa.
Využití radiofrekvenční identifikace v obchodním provozu
OPELKA, Alexandr
Bakalářská práce se zabývá využitím technologie radiofrekvenční identifikace zboží. Jsou popsány metody automatické identifikace, zejména technologie čárových kódů a RFID, které jsou pro tuto práci stěžejní. Na základě těchto zjištění je zkoumána možnost implementace technologie RFID ve vybrané společnosti. Tato obchodní společnost prodává textilní zboží a používá automatickou identifikaci pomocí čárových kódů k označení a sledování zboží. Zdrojem informací jsou hloubkový rozhovor s majitelem společnosti, dotazníkové šetření s významnými zákazníky společnosti a nabídky od dodavatelů nových technologií. Dále jsou provedena měření času kontroly zboží ve velkoobchodním skladu společnosti. Na základě zjištěných dat je pak provedena kalkulace nákladů a možných úspor a zhodnocení přínosu použití nové technologie pro společnost a pro zákazníky společnosti. Na základě analýzy je pak doporučeno, zda přejít na radiofrekvenční identifikaci zboží nebo zůstat u stávající technologie.
Podnikatelský plán
Kalás, Jakub ; Putnová, Anna (oponent) ; Veselý, Josef (vedoucí práce)
Bakalárska práca je tvorená s cieľom zhotoviť podnikateľský plán, ktorého predmetom je založenie spoločnosti pôsobiacej vo výrobno-obchodnej sfére. Práca definuje základné, ale aj širšie skutočnosti a okolnosti vzniku spoločnosti ako po právnej tak po manažérskej a technickej stránke. Tieto pojmy, požiadavky a plány budú podniku slúžiť k jeho vzniku a následnej realizácií. Obsahom sú analýzy stavu, výpočty a kalkulácie spolu s návrhy na riešenia, ktoré pomôžu podniku realizovať sa a vyvíjať sa.
Obchodní praktiky používané českými obchodníky
RAMBOUSKOVÁ, Petra
Bakalářské práce je zaměřena na problematiku nekalých praktik v ČR. Cílem práce je zjistit s jakými nekalými obchodními praktikami se respondenti nejčastěji setkávají, jak se jim brání, zda vědí, na koho se obrátit či odkud se nejčastěji o nekalých obchodních praktikách dozvídají. Teoretická část je zaměřena na vysvětlení základních teoretických pojmů jako například obchod a jeho dělení na maloobchod, velkoobchod a zahraniční obchod. Další část práce se zabývá tématem ochrany spotřebitele v ČR a EU, spotřebitelským chováním a vysvětlení pojmu obchodní praktiky, kde jsou uvedeny některé příklady z praxe ČOI. Na konci teoretické části práce je vysvětlen pojem marketingový výzkum, zejména dotazníkové šetření. praktické části bude proveden výzkum prostřednictvím dotazníkového šetření na téma Obchodní praktiky používané českými obchodníky. Data byly sbírány pomocí internetu i tváří v tvář. Na základě výsledků dotazníkového šetření byla navržena opatření na zlepšení situace v oblasti nekalých obchodních praktik používaných českými obchodníky.
Nákupní atmosféra ve vybrané obchodní jednotce
KAVANOVÁ, Klára
Hlavním cílem této práce je určit nákupní atmosféru vybrané obchodní jednotky a vytvořit návrhy pro zlepšení zjištěné situace z marketingového výzkumu. První části prác je určena literární rešerši, kde jsou definovány pojmy jako je obchod, velkoobchod a chování zákazníka. Dále je popsána nákupní atmosféra a její prvky. V další části práce je představen vybraný samoobslužný velkoobchod - Makro v Českých Budějovicích a informace o jeho nákupní atmosféře. Druhá část práce se zaměřuje na provedený marketingový výzkum - dotazníkové šetření a hloubkový rozhovor s ředitelkou prodejny paní Ing. Hanou Galisovou. Sběr dat probíhal online a také osboně přímo na prodejně. Celkem se šetření účastnilo 254 resondentů.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 27 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.